Klossar


Eftersom jag är beroende av att kunna vara ute för klosstillverkningen så kommer jag tyvärr inte att kunna ta upp fler beställningar på klossar under vintern...
Jag kommer att fortsätta göra Newbiehus, tavlor och napphållare på beställning, de kan jag sitta inne i värmen och göra. 
Jag hoppas annars att vi hörs till våren!


Klossar i olika färger med symboler 
där 10:-/kloss skänks till Cancerfonden 
i ditt namn.

En fin och uppskattad present till dig, 
till dopet eller kalaset? 
Klossarna är vita shabby, men det går förstås att få helvita eller naturella klossar.





Lila, päronsplittgrön, rosa
Grå

Klarrosa
Rosa
Svart
Rosa & grå
Grå
Mörk limegrön
70-talsgult
Naturella med jordbruna bokstäver


Prislista 
(frakt ingår inom Sverige)
4 klossar 160:-
5 klossar 185:-
6 klossar 210:-
7 klossar 235:-
8 klossar 260:-
9 klossar 285:-
10 klossar 325:-
11 klossar 350:-
12 klossar 375:-
13 klossar 400:-
14 klossar 425:-
15 klossar 450:-
16 klossar 475:-
17 klossar 500:-
18 klossar 525:-


Självklart skickar jag utanför Sverige också, hör av dig så löser vi det!
To order outside of Sweden, send me an e-mail and we will solve that easily.


När du beställer av mig så skänks en del av beloppet till Cancerfonden. 
Ditt namn kommer då att synas på 
insamlingens sida "finaunika
på www.cancerfonden.se.


Du kommer också att få ett mail från Cancerfonden som tack. Då ser du också att betalningen verkligen kommit in. 
Vill du inte att ditt namn ska synas så meddelar du mig det.



Maila mig på